Sponsoring


Jak możesz nam pomóc?

Istnieje oczywiście możliwość wystawienia Faktury VAT za reklamę.

 

A. Pomoc Rzeczowa

 

1. Organizujemy Loterie Fantowe (w wielu miejscach), w której każdy los wygrywa. Potrzebujemy wielu, naprawdę bardzo wielu małych i dużych fantów np. słodycze, zabawki, książki, gadżety reklamowe, upominki reklamowe, bony, vouchery oraz wszelkie przedmioty ozdobne i użytkowe, których atrakcyjność będzie zachęcać do udziału w Loterii.

2. Podczas finału będzie odbywać się licytacja przedmiotów pozyskanych przez sponsorów. Mogą to być wszelkiego rodzaju przedmioty wartościowe (biżuteria, obrazy, sprzęt AGD, inne) popularnością podczas licytacji cieszą się również drobiazgi z ciekawą historią, książki z autografem autora, płyty z dedykacją piosenkarzy, koszulki klubowe, czy sprzęt sportowy (piłki) z autografami zawodników etc.

3. Od grudnia br. ruszą także nasze aukcje na specjalnym profilu http://aukcje.wosp.org.pl/

 

B. Wsparcie Finansowe

 

Wszystkie pieniądze zebrane do puszek trafiają na konto Fundacji WOŚP. Koszty organizacji imprez (np. obsługi technicznej – nagłośnienie, oświetlenie, dojazd artystów i inne) zaakceptowane przez Fundację WOŚP (w żadnym razie nie wchodzą w grę wynagrodzenia!) możemy pokryć jedynie z wpłat Sponsorów, z których również rozliczamy się wobec Fundacji WOŚP. Dlatego bardzo prosimy Was o wsparcie. Możliwe formy wsparcia:

 

1. Darowizna na organizację 25. Finału WOŚP

 

Umowa darowizny między Sponsorem i YMCA GDYNIA (Stowarzyszenie prowadzące działalność pożytku publicznego) z określeniem przeznaczenia środków.

 

2. Reklama podczas 25. Finału:

 

a. Logo Sponsora na koszulkach 25. Finału WOŚP (700 wolontariuszy ubranych w koszulki będzie kwestować na terenie Trójmiasta, około 1000 szt. koszulek trafi do sprzedaży w Sklepikach WOŚP na terenie Trójmiasta):

– plecy – max. 4 sponsorów (na całą szerokość koszulki)
– rękawek – max. 2 sponsorów

Logo w pełnym kolorze, nadruk sitodruk

b. Logo Sponsora na gadżetach 25. Finału WOŚP – np. kubki, smycze, breloki, kalendarze, upominki reklamowe, balony, piłki, długopisy i inne przedmioty użytkowe,

c. Ustawienie reklamy wizualnej – standy, banery, bandery, balony i inne w miejscu organizacji imprez masowych (YMCA Gdynia, Centra Handlowe).